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Jeux vidéo : Amis des pixels ou de la Next generation bienvenues !
Ca devait être l'enfer pour les devs à l'époque. Mais bon, en l'occurence, le fait que POD était le précuseur dans l'utilisation du MMX, Glide, et toutes ces API a également participé à en faire un succès mondiale (4,5 millions de ventes).Tetho a écrit:Pas mal le comparatif, c'est fou la différence de rendus entre les cartes à l'époque, ça changeait vraiment le jeu.
I think we made a wrong assumption from the start, thinking that the original game could be our “draft prototype” and let people imagine how good the game could be just by showing the first glimpse of the environment in HD and a list of improvements, while asking folks to trust us based on the experience of the team.
We should have set a lower initial goal from the beginning, include more platforms, provide more attractive and more professional videos, lower the next-gen console stretch goal, post more updates with more attractive content, properly plan these updates in advance to free our time for promoting the campaign. We should have better explain the key features of the game and the high quality values of this remake compared to the original, do not mix old gen gameplay with new gen rendering, and ultimately, we should have shown a gameplay demo with the new characters or at least a representative trailer. Unfortunately we didn't have enough assets to produce a trailer due to tight financing and we expected this funding to really "kickstart" the project.
Sch@dows a écrit:Après, le jeu est sous-titré "Chapitre 1 : le royaume étincelant" donc c'est probablement épisodique.
Sch@dows a écrit:Le projet à proposé un stretch goal à 140 000$ (donc +40 000) pour un portage PS4. le jeu tourne sur Unreal Engine 3 et la PS4 ne supporte que la version 4.
Ialda a écrit:Uniquement 4 ? C'est idiot, ils ne se privent pas du fait de faciliter les ports de titres de la génération précédente ainsi ?
Sch@dows a écrit:Une première vidéo de la conférence Shiness qui a eu lieu à la Japan Expo :
Ialda a écrit:j'aurais bien aimé avoir un peu plus de détails sur le gameplay...
- A refreshing mix of modern and classic RPGs, with branching dialogue and responsive, tactical combat.
Play singleplayer or with friends in 2-4 player Co-op.
- Dripping with Jazz Age style, featuring music by Francisco Cerda, composer on Gunpoint and Jamestown.
- A massive character creation sandbox with over 50 unlockable abilities* across five spellbooks. Mix and match attributes, perks, items and weapons to create a unique team of adventurers. Or simply use one of the many templates to dive straight into the action.
- A game for seasoned RPG fans as well as players new to the genre. Optional bosses and challenges for those brave enough to seek them out.
- Over ten* playable characters. Watch your choice in personalities result in conflict, friendships, wisecracks... romance?
- A dynamic hidden item system ensures no two trips to Witchmarsh are the same.
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