...ça vient faire quoi dans le sujet des "Sorties de DVD & BRD notables" ?

Modérateurs : Aer, Equipe forum MATA-WEB
Anime et films/séries Live au Japon : Nouvelles séries, sorties DVD, cinéma au Japon et dans le reste du monde
Retourner vers Anime et films/séries Live au Japon
Specs: 4:3 1080i (hmm... not sure if they screwed this one up or not)/DTS-HD MA 5.1, LPCM (surround). Special features DVD includes some English audio (this is indicated specifically for the special features only)
Amazon Exclusive includes: exclusive illustration (Toshihiro Kawamoto) box, cloth poster, illustration cards(10), "future blues" DVD (same as 2001 one)
LE:
- 32p booklet
- OP/ED finalized storyboard
- Cover art illustrations postcards
- Film strip
- Newly written novel (by Keiko Nobumoto - series composition. It's about how Spike and Jet met)
- DVD: Extra Session (same as the one released back in 2005)
- Non-super ED (..yeah, not sure)
- PV, CM collection
- Full-sized music video - from session #0
- Club remix ver. music video (UK ver)
- Shinichiro Watanabe direction clip (scheduled)
- Ein's summer vacation (picture drama - scheduled)
- Audio commentary (same as 5.1 DVD-BOX) ep1, 17, 24
- as well as newly recorded audio commentary
- Art box illustration by Toshihiro Kawamoto (but it seems like this is different from amazon exclusive)
RE:
- Non-super ED
- PV, CM collection
Bandai Visual Club Exclusive Complete Package: http://shop.bandaivisual.co.jp/mall/...m_no=BDOT-0144
- TV BD-BOX + Movie BD + movie cel (1) = 44,940yen
hebiko a écrit:En cherchant un peu je n'ai pas trouvé beaucoup de Blu-Ray Ghibli disponible en France. Est ce que mononoké et porco rosso sont sorti en BR au japon? J'ai cherché un peu mais juste vu que mononoké "était en cours de traitement" tandis que rien pour porco rosso.
.MM is not going 2 stay at this price 4 long and we may have to delete it after the initial run and go back to single volumes
Avec un moi de retard ... NOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAphex a écrit:Merci Funimation de penser à mes finances.
Test du premier box blu-ray US de Steins;Gate.
C'est la fête du color banding / postérisation (absent de l'édition japonaise jusqu'à preuve du contraire). Dommage :/
Retourner vers Anime et films/séries Live au Japon
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 2 invités