Maintenant pourquoi ma RNAC n'est pas fichue d'afficher le même prix..

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Rhyvia a écrit:Par contre, désolé pour la "hype" mais le tournoi de Melee était majoritairement sous le signe de la chiantitude la plus totale. Il y avait quasiment que des top tier et le fox qu'on pensait vainqueur à gagné. Les match à voir sont évidement ceux de Axe, déjà parce qu'il met l'ambiance, ensuite parce qu'il joue Pikachu et finalement parce qu'il a proprement humilié un Fox qui jouait le taunt.
Les autres jeux en lice sont trop jeunes / trop mis à jour pour connaitre cette stabilité (?).
Tetho a écrit:A ce rythme là, encore 12 ans et il entre dans le top 5Si les 3 versions de Smash Bros. qui sortiront jusque là ne remplacent pas Melee.
La seule vraie différence avec le Rose/Sagat qu'on a eu, c'est que l'un des timers a 90 sec, l'autre 8 min
The game runs in UE3, chosen because it was cheap (UE4 had just come out so there were big discounts), mature and stable with a lot of support behind it, and they didn't want to spend tons of time implementing their own engine (they tried on GG Overture and it didn't turn out too well). it'd also make ports to home consoles easy. They didn't have a lot of programmers, so the scripting possibilities were also a big plus since non-programmers could change some parts of the game directly. So they ported their whole gameplay engine from previous games to UE3 so they could use their usual tools with it. 3D modeling program is Softimage, and the same shaders were created in UE3 and softimage so modelers could directly see what the final result would be like.
Physical accuracy isn't a factor, everything is at the service of the anime look. Backgrounds have no real lighting, all the shadows are painted in. There is one light per scene that's exclusively used to cast character shadows on the ground. Characters don't receive light from the environment, instead they each have their own local light source, that is animated on a frame by frame basis to get the best look (environment lighting looking subpar, local lighting looking good).
Sch@dows a écrit:En tout cas, je connais un bon joueur de Rose qui doit être ravi ^^
Sch@dows a écrit:Qui doutait encore que le PC était devenue LA machine de jeux ?
http://www.gamekult.com/actu/guilty-gea ... 36981.html
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