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Jeux vidéo : Amis des pixels ou de la Next generation bienvenues !
Tetho a écrit:
C'est loin d'être aussi nerveux qu'un Mayonetta ou un MGR.
Tetho a écrit:
Je sais pas si c'est moi, mais je trouves ça assez mou pour du Platinum. C'est loin d'être aussi nerveux qu'un Mayonetta ou un MGR. J'espère qu'ils ont tourné ça en easy.
Darrell Gallaghe a écrit:Dear Tomb Raider Community,
As you may have seen, we’ve just announced that Rise of the Tomb Raider, coming Holiday 2015, is exclusively on Xbox. We consider all of you to be the lifeblood of Tomb Raider and the work we do at Crystal. I’d like to give you some insight into this decision, and why we feel this is the very best thing for the Tomb Raider sequel we’re creating at the studio.
Tomb Raider in 2013 was a success due in large part to your continued support. Our goal has always been to deliver something truly special with Rise of the Tomb Raider. Today’s announcement with Microsoft is one step to help us put Tomb Raider on top of action adventure gaming. Our friends at Microsoft have always seen huge potential in Tomb Raider and have believed in our vision since our first unveil with them on their stage at E3 2011. We know they will get behind this game more than any support we have had from them in the past - we believe this will be a step to really forging the Tomb Raider brand as one of the biggest in gaming, with the help, belief and backing of a major partner like Microsoft.
This doesn’t mean that we’re walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC. Those are great systems, with great partners, and amazing communities. We have Lara Croft and the Temple of Osiris coming to those platforms this December, and Tomb Raider: The Definitive Edition is available on PS4.
We know that there are probably many more questions and concerns. Please do send them to us, and we’ll answer to the best of our ability. Meanwhile we’re going all out to try and make something truly special - the most ambitious Tomb Raider game ever built.
Thanks,
Darrell Gallagher
Crystal Dynamics Head of Studios
Si si, je t'assures que c'est bien ce que vous faites ^^Lion_Sn@ke a écrit:This doesn’t mean that we’re walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC.
F*ck Y*u ! Just F*ck Y*u !Lion_Sn@ke a écrit:We have Lara Croft and the Temple of Osiris coming to those platforms
Geoff Keighley a écrit:Trying to get more clarity on Tomb Raider. Xbox tells me Microsoft Studios is not publishing game and listing on web is an error.
Sch@dows a écrit:Sur le principe c'est encore pire, mais j'imagine qu'au moins, ça laisse la possibilité de voir le jeu arrivé après sur les autres plateformes.
Maintenant, Titanfall n'était pas publié par MS et n'est arrivée nul par ailleurs.
On verra bien, de toute façon, beaucoup de chose peuvent changer d'ici début 2016
Tetho a écrit:Sinon, je ne comprend pas. Le premier et ses 5 millions de ventes au lancement
verino a écrit:Le plus marrant dans l'histoire pour Squix c'est de faire du multiplateforme console sur FF et ne pas le faire pour le prochain TR
D'autant plus qu'il s'agit presque là d'un revirement historique vu que la licence est née et a toujours été commercialisée sous la bannière Sony.
Tetho a écrit:Ha purée, j'ai du vérifier la date pour m'assurer qu'on était pas le premier avril.
Sinon, je ne comprend pas. Le premier et ses 5 millions de ventes au lancement, toutes plate-formes confondues, était une déception et là ils se limitent à l'écosystème le moins bien implémenté des trois ? Ça va être drôle à la sortie.
Arf oui, j'avais totalement zappé (faut dire que j'en avait un peu rien à faire ^^).verino a écrit:Quant à FF15, il avait été bel et bien annoncé sur la PS4 et la One lors de l'E3 2013
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